Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
NEWSY GRY / Odp: Tak God of War wygląda na zwykłym PS4 i PS4 Pro
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ..::BaNdZiOr::.. dnia Kwiecień 22, 2018, Nie 09:44 »
Zasranawia mnie tylko co siedzi za update na płycie
2
NEWSY GRY / Odp: Tak God of War wygląda na zwykłym PS4 i PS4 Pro
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thenat17 dnia Kwiecień 22, 2018, Nie 09:36 »
a ja nie, poczekam aż coś wymyślą z softem 4.55 aby dało radę odpalić :P
3
NEWSY GRY / Odp: Tak God of War wygląda na zwykłym PS4 i PS4 Pro
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wojtasban dnia Kwiecień 22, 2018, Nie 04:09 »
Niedługo będę ciupać :P
4
NEWSY GRY / Agony z datą premiery i zwiastunem. Twórcy zatrudniają dodatkowych testerów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thenat17 dnia Kwiecień 21, 2018, Sob 10:13 »

Madmind potwierdziło ostateczną datę premiery Agony. Piekielna produkcja zadebiutuje na rynku już w przyszłym miesiącu i na ostatniej prostej z kodem zapoznają się dodatkowi testerzy. Studio chce dopracować produkcję przed premierą.

Agony miało trafić na rynek 30 marca, jednak autorzy nie zdążyli z okiełznaniem kodu na ten dzień. Na szczęście twórcy zakończyli już główne prace nad grą i mogą teraz już wyłącznie dopieszczać swoją przygodę.

Agony ocenzurowane. Patch przywracający pierwotną wizję tylko na PC

Agony trafi do sprzedaży 29 maja 2018 roku. Premiera jednocześnie odbędzie się na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych – studio potwierdziło, że tytuł przeszedł certyfikację na PS4 i XOne i otrzymał najwyższy rating „+18”.

Twórcy chcą mieć pewność, że gra w dniu premiery będzie błyszczeć i celem maksymalnego dopracowania Agony przed premierą wynajęto firmy testerskie. Jest to na pewno dobra wiadomość, ponieważ możemy mieć nadzieję, że Agony trafi na rynek bez wielkich błędów. Firma w tym wypadku zatrudniła więcej niż jedno studio odpowiedzialne za ostatnie szlify.

W Agony naszym zadaniem będzie ucieczka z piekła. Gracz w tym wypadku przejmie kontrolę nad istotą, która potrafi kontrolować napotkanych ludzi, czy też mniejsze demony. Tytuł został dotknięty cenzurą i tylko na PC zainteresowani pobiorą aktualizację, która pozwoli „usunąć zabiegi cenzorskie”

źródło
5
ENGLISH CORNER / NES and Master System emulators released for PS4 4.55
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thenat17 dnia Kwiecień 20, 2018, Pią 21:58 »


“Someone” has posted NES and Sega Master System emulators for those of us running a hacked PS4 on firmware 4.55.

Named respectively PS4NES and PS4Gear System, the two emulators are said to be in very early stages by m0rph3us1987, who posted the links. So treat them as proof-of-concept tools for now.

Nevertheless, the two seem to work as advertised, as confirmed by the video below posted by seanp2500. Based on early feedback, you’ll need to place your roms in a folder named “roms” at the root of a usb key formatted in fat32. The roms cannot be zipped (they need to be in extracted form) according to Seanp2500.

There hasn’t been many homebrew releases for the PS4, and when it comes to emulators, people have mostly been running them through PS2 iso tricks so far. The PS4 scene is suffering from the lack of an open source SDK for homebrew creation, so some hackers have been using leaked copies of the official SDK to build and release some of their software.
Download NES and Master system emulators for PS4 4.55

You can download the NES and Master System emulators respectively here and here.
You’ll need a hacked PS4 running firmware 4.55. We have tips on how you can get one here.

Source: http://wololo.net/2018/04/13/nes-master-system-emulators-released-ps4-4-55/
6
AKCESORIA / Odp: Jaki TV pod konsolę ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez astro dnia Kwiecień 20, 2018, Pią 08:52 »
Obraz 4K UHD (Ultra High Definition) to standard Full HD (1920 na 1080 pikseli) pomnożony razy dwa (w pionie i poziomie), co daje nam wynik 3840 na 2160 pikseli. Już dzisiaj wiadomo, że będzie to następca sygnału cyfrowego HD, tak jak kiedyś, HD zastąpiło standardową rozdzielczość (SD). Dzisiaj produkcja telewizora z panelem 4K nie jest tak kosztowna jak jeszcze dwa lata temu, zatem wiele nowych odbiorników o przekątnej ekranu powyżej 47 cali, jakie trafiają do sklepów, to telewizory 4K.

Jaki rozmiar ekranu wybrać

Istnieje prosty sposób na dopasowanie wielkości telewizora do rozmiarów pomieszczenia. Aby ustalić optymalną, wyrażoną w calach wielkość ekranu Fuli HD, należy pomnożyć odległość od kanapy do odbiornika wyrażoną w metrach przez 25. Na przykład, jeżeli telewizor ma stać w odległości dwóch metrów od kanapy, jego ekran powinien mieć przekątną 50 cali. W przypadku telewizorów UHD, ze względu na jakość, obrazu, odległość między odbiornikiem, a kanapą należy mnożyć przez 39. Zatem telewizor ustawiony w odległości dwóch metrów od kanapy powinien mieć aż 78 cali. Ale bez obaw. Obraz na 50-calowym ekranie UHD można komfortowo oglądać już z odległości jednego metra.

Konsola, komputer a telewizor 4K

Natywny sygnał 4K w przypadku gier potrafią zaoferować konsole Xbox One X, Playstation 4 Pro, a także odpowiednio mocny komputer PC. Przy wyborze telewizora "do gier", warto sprawdzić wartość o nazwie Input Lag. Opisuje ona, jak dużo czasu upływa od momentu wysłania obrazu do telewizora, a jego wyświetleniem. Im niższa wartość Input Lag, tym lepiej. W przypadku dynamicznych gier nawet minimalne opóźnienia mogą być zauważalne. Optymalną wartością byłby Input Lag na poziomie 20 do 24 ms - zaoferują go jednak wyłącznie droższe telewizory.

Wyświetlacz RGB kontra wyświetlacz RGBW

Przez ostatnie trzy lata na rynku pojawiły się telewizory Ultra HD z subpikselami RGBW (red, green, blue, white). Oferują one gorszą jakość obrazu niż telewizory z subpikselami RGB, w zamian ich cena
jest niższa od topowych modeli. Nie wdając się w szczegóły - modele z wyświetlaczem RGBW są nadal uznawane za obsługujące rozdzielczość 3840 na 2160 (według standardów uznawanych przez wszystkich producentów), ale w rzeczywistości nie oferują one liczby subpikseli porównywalnej do telewizorów RGB. W skrócie: Ultra HD w takich telewizorach jest "gorsze".
Co zatem można zrobić? Sprawdzić z jakiego rozwiązania korzysta telewizor, który planujemy kupić.

HDR - co to za termin?

Wraz ze standardem Ultra HD, popularność zyskuje technologia HDR (z ang. High Dynamie Range) pozwalająca wyświetlić obraz o dużej rozpiętości tonalnej - ukazującej detale zarówno w bardzo jasnych jak i ciemnych obszarach. Znaczek HDR można znaleźć na wielu nowych telewizorach. Ujęcie robione w technologii HDR poddawane jest "spłaszczeniu" tak, by mogło zostać oddane poprawnie na ekranie SDR (o standardowym zakresie dynamiki). Uzyskujemy zatem obraz o większej ilości szczegółów, jednak nadal daleki od tego, co widzimy w rzeczywistości. Wyświetlacze obsługujące technologię HDR pozwalają natomiast oddać te wyższe stopnie światła, zawarte w jasnych partiach obrazu bez "spłaszczania". Innymi słowy, oddać lepiej to co było widziane przed kamerą. Na rynku znajdziemy kilka standardów HDR - najistotniejsze to HDR10 i Dolby Vision. Powoli popularność zdobywa również HDR10+.

Zakres dynamiczny "liczy się" w nitach (kandele na metr kwadratowy). Trzeba sobie powiedzieć szczerze, że zakres dynamiczny rzeczywiście robiący różnicę (wyraźnie dostrzegalny), to co najmniej 1000 nitów. Producenci filmowi obiecują, że większość widzów doceni HDR dopiero po dojściu do pułapu 3000 nitów. Ile oferują najlepsze telewizory? Pomiędzy... 1000 a 1500 nitów. Jak zatem widać, to dopiero początek tej technologii. Ale nie w rym problem. Telewizory z niższej półki chwalą się wsparciem HDR-u. Tymczasem takie- odbiorniki oferują HDR na poziomie nawet 300 nitów. Efekt końcowy? Praktycznie niedostrzegany. Zatem, należy uważać na marketingowe slogany i nie dać się naciąć sprzedawcom, zachwalającym HDR w telewizorze. Najpierw sprawdźmy, ile dany odbiornik ma nitów.

OLED kontra QLED

Technologia OLED (ang. Organie Light-Emitting Diodę) to dioda elektroluminescencyjna (LED) wytwarzana ze związków organicznych. Ekrany powstałe w technologii OLED wydzielają samoistne światło, dzięki czemu nie wymagają podświetlenia. W następstwie oglądający otrzymuje perfekcyjny współczynnik kontrastu (nawet 1 000 000:1) oraz idealną czerń (kolor czarny jest rzeczywiście "czarny").
Technologia QLED została stworzona przez Samsunga jak twierdzi koreańska firma - QLED stanowi kolejny etap rozwoju technologii kropki kwantowej. W nowych modelach poprawiono jasność i stabilność światła oraz rozszerzono zakres odwzorowania barw. Telewizory QLED to najlepsza z możliwych wersja telewizora ciekłokrystalicznego.

pozdrawiam
7
AKCESORIA / Jaki TV pod konsolę ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thenat17 dnia Kwiecień 19, 2018, Czw 22:08 »
Wątek założony dla osób szukających dobrego TV pod konsolę.

1. Dobra stronka do porównania matrycy tv: https://www.displayspecifications.com/
2.  Kalibracja TV : https://hdtvpolska.com/kalibracja-telewizora-ustawienia-sa-dobre-naturalne/
3.  wkrótce ...

Ps. Oczywiście, jeśli ktoś chce się pochwalić co ma,, też proszę śmiało pisać :)



8
Kupię / Kupie ps4 Pro w cenie do 1500 zl z softem max ofw 4.55
« Ostatnia wiadomość wysłana przez thenat17 dnia Kwiecień 18, 2018, Śro 11:46 »
Kupie ps4 Pro w cenie do 1500 zl z softem max ofw 4.55 lub 4.73
9
NEWSY GRY / Conan Exiles prezentuje się wybornie w nowym zwiastunie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ..::BaNdZiOr::.. dnia Kwiecień 14, 2018, Sob 22:21 »




Znamy już polskiego wydawcę Conan Exiles. Pora odliczać dni do premiery tej intrygującej pozycji i... oglądać świetny zwiastun!

Dzięki Techlandowi Conan Exiles otrzyma polską lokalizację kinową (wszystkie języki zostaną przetłumaczone na nasz język). Gra trafi w formie cyfrowej i wydania fizycznego na rynek 8 maja.

Conan Exiles to tytuł survivalowy z dosyć unikalnymi cechami. Podczas budowania własnej kwatery głównej (co można robić we współpracy z innymi graczami) będziemy zniewalać mieszkańców tych terenów, zaprzęgając ich do... niewolniczej roboty. W grze pojawią się też takie kontrowersyjne motywy jak składanie ofiar z ludzi na ołtarzach wybranych bogów.

Conan Exiles właśnie dorobiło się nowego zwiastuna, w którym deweloperzy przedstawiają zarys fabularny gry.





Źródło:
www.ppe.pl
10
NEWSY GRY / Tak God of War wygląda na zwykłym PS4 i PS4 Pro
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ..::BaNdZiOr::.. dnia Kwiecień 14, 2018, Sob 00:59 »


Zewsząd dobiegają informacje o tym, jak przepięknie God of War wygląda na konsolach Sony. Pytanie, jak bardzo różni się gra na zwykłym modelu konsoli PS4 i tym w wersji Pro.

God of War to nie tylko jedna z najlepiej ocenianych gier tej generacji. Słychać wiele głosów o oprawie graficznej, która zawstydza nawet najładniejsze tytuły na wyłączność PlayStation 4. Tylko czy takie wodotryski są zarezerwowane wyłącznie dla posiadaczy PS4 Pro?

God of War to przede wszystkim niespotykane dotąd przywiązanie do detali. Od porów na twarzy i żył na rękach Kratosa, przez realistyczne ślady w śniegu, po każdy najmniejszy element mający własną fizykę - do gry studia Sony Santa Monica będą przyrównywane kolejne próby wspięcia się na wyżyny możliwości PlayStation 4. W analizie Digital Foundry autor rozpływa się również nad dynamicznym oświetleniem, zaawansowanym do tego stopnia, że światło nadaje obiektom, na które pada, lekkiego koloru powierzchni, od której się odbiło.

Przechodząc do konkretów, mamy natywne 1080p na PlayStation 4. PS4 Pro oferuje dwa rozwiązania - tryb 4K (uzyskane przez checkerboard rendering) w 30 klatkach z drobnymi spadkami oraz tryb Performance w 1080p i z framerate'em na poziomie 40-50 klatek.

God of War - analiza techniczna




Źródło:
www.pssite.com
Strony: [1] 2 3 ... 10