Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ..::BaNdZiOr::..

Strony: [1] 2 3 ... 34
1
OFW / Odp: Ps4 Firmware Checker
« dnia: Grudzień 13, 2018, Czw 22:40 »
Na sce.party sa recovery.
Jak dobrze pamietam to przed modernizacja mieli rozne ofw

2
OFW / Odp: Ps4 Firmware Checker
« dnia: Grudzień 13, 2018, Czw 15:31 »
Od innych ofw - starszych jest strona:

http://sce.party

3
OFW / Ps4 Firmware Checker
« dnia: Grudzień 13, 2018, Czw 11:04 »
Strona do pobierania Oficjalnych oprogramowan PS4



https://ps4firmware.com

4


Zamiast Moskwy – Waszyngton.

Jakoś w 2012 roku gruchnęła wieść, że amerykański koncern Metro-Goldwyn-Mayer nabył prawa do ekranizacji pierwszej części postapokaliptycznego cyklu Dmitrija Głuchowskiego, „Metro 2033”. Kilka lat wcześniej książki tego autora zostały z sukcesem zaadaptowane na strzelanki przez THQ i 4A Games. Fani na całym świecie zaczęli zastanawiać się, czy Amerykanie zdołają przenieść książkę przesiąkniętą rosyjskimi realiami i metaforami na srebrny ekran. Odpowiedź niestety brzmi – nie zdołali.

Źródła z Hollywood donoszą, że prace na filmem zostały wstrzymane, a prawa autorskie wróciły do Głuchowskiego. Autor w rozmowie z portalem VG24/7 wyjasnił, że filmowcy chcieli przenieść akcję adaptacji kinowej do stolicy USA. Według pisarza nie miało to sensu w świetle jego pierwotnej koncepcji:


Cytuj
    Wiele elementów nie pasuje do Waszyngtonu. W Waszyngtonie naziści nie mają sensu, komuniści nie mają żadnego sensu, Czarni nie mają sensu. Waszyngton to w zasadzie miasto ludzi czarnoskórych. Nie chciałem, żeby skończyło się na takich skojarzeniach, [Czarni] to ogólna metafora ksenofobii, ale zupełnie nie jest to komentarz na temat Afroamerykanów. Więc nie pasowała. Musieli zastąpić Czarnych jakimiś przypadkowymi potworami, a jeśli potwory nie wyglądają jak ludzie, cały wątek ksenofobii nie ma sensu, podczas gdy to było dla mnie, jako człowieka o poglądach internacjonalistycznych, bardzo ważne. Zrobili z tego bardzo sztampowy wątek.


Głuchowski dodał również, że część producentów obawiała się przedstawić historię osadzoną w Moskwie, ponieważ „większość Amerykanów woli opowieści o Ameryce”. Wszystkie te czynniki sprawiły, że obecnie autor „Metra 2033” rozmawia z nowym zespołem producentów filmowych, ale proces ten jest dopiero w początkowej fazie i nieznane są bliższe szczegóły. Głuchowski ma nadzieję, że nadchodząca gra Metro Exodus (premiera na PC, PS4 i XBO 22 lutego) rozreklamuje trochę jego uniwersum w Stanach, co sprawiłoby, że spojrzano by tam przychylniej na film.


Źródło:
www.cdaction.pl

5
PS1 / PlayStation Classic działa z DualShockiem 4.
« dnia: Grudzień 11, 2018, Wto 23:07 »
PlayStation Classic działa z DualShockiem 4. Adapter pozwala podłączyć każdy kontroler





Sony dorzuciło do pudełek z PlayStation Classic aż dwa pady, jednak urządzenia oferują krótkie kable i w dodatku nie posiadają wibracji oraz analogów. Sytuację postanowili naprawić twórcy adaptera 8Bitdo.

31 grudnia do sprzedaży trafi specjalny adapter, dzięki któremu do PlayStation Classic podłączymy wybrany kontroler. Urządzenie musi jedynie komunikować się z konsolą za pomocą Bluetooth i oferuje pełne wsparcie oczekiwanych funkcji.


8Bitdo pozwala podłączyć do PlayStation Classic kontroler z PlayStation 4, PlayStation 3, Xboksa One, Nintendo Switcha, Nintendo Wii U, a nawet Wiimoty oraz Joy-Cony. Cały proces jest banalny, ponieważ korzystamy z USB konsoli Sony, następnie zajmujemy się szybkim parowaniem i możemy bez problemu cieszyć się wygodną rozgrywką na kanapie bez konieczności martwienia się o kable. Propozycja wspiera między innymi wibracje, została pozbawiona opóźnień, a zainteresowani mogą zająć się nawet skromną personalizacją i ustawić funkcje pod dane przyciski.

Adapter został wyceniony na 20 dolarów, więc pewnie skuszą się na niego wyłącznie najwięksi fani klasyki, którzy jednak liczą na możliwość bezproblemowej zabawy przy wykorzystaniu między innymi DualShocka 4.

Warto wspomnieć, że 8Bitdo już wcześniej przygotowało identyczne sprzęty do NES-a Classic i SNES-a Classic – jak widać firma znalazła sobie niszę, której potrafi zapewnić oczekiwany produkt. W asortymencie firmy znajduje się wiele różnorodnych kontrolerów skrojonych z myślą o miłośnikach retro rozgrywki.







Źródło:
www.ppe.pl

6




Beenox otrzymało za zadanie odpicowanie Crash Team Racing, ale deweloperzy postanowili nie tylko upiększyć grę. Studio rozbuduje zawartość zapewniając graczom dodatkowe atrakcje. Możemy spodziewać się między innymi nowych pojazdów.

Crash Team Racing Nitro Fueled zadebiutuje 21 czerwca. Gra zmierza jednocześnie na PlayStation 4, Xboksa One oraz Nintendo Switch. Za przygotowanie upiększonej wersji odpowiada Beenox, czyli studio, które w ostatnich latach pomagało w pracach nad kolejnymi odsłonami Call of Duty, a wcześniej rozwinęło trzy części serii Skylanders.

Activision zdecydowało się zainwestować w Crash Team Racing Nitro Fueled i deweloperzy stanęli przed wyzwaniem odrestaurowania klasyka od Naughty Dog. Będzie to pełny remake, który zapewni nam piękniejszych bohaterów, poprawione lokacje oraz oczywiście wszystkie znane tryby.

Twórcy ponadto rozbudują zawartość – Crash Team Racing Nitro Fueled zostanie rozszerzone o dodatkowe pojazdy oraz lokacje, które wcześniej nie były dostępne w serii. Autorzy nie zaprezentowali jeszcze szczegółów oraz liczb, jednak warto podkreślić, że gra otrzyma sieciowy multiplayer, który będzie zawierał rankingi najlepszych kierowców.

Sieciowe zmagania to oczywiście standard, lecz dobrze, że autorzy postanowili rozszerzyć zawartość. Na konkretny oraz prezentację musimy jeszcze zaczekać, jednak wszystkie informacje dotyczące gry powinny nadjechać na początku przyszłego roku – w końcu do premiery pozostało odrobinę ponad pół roku.



Źródło: www.ppe.pl

7
NEWSY GRY / Shadow of the Tomb Raider The Pillar zapowiedziane.
« dnia: Grudzień 11, 2018, Wto 23:00 »
Shadow of the Tomb Raider The Pillar zapowiedziane. DLC zadebiutuje jeszcze w grudniu





Eidos Montreal nie zmienia planów. Firma kontynuuje proces rozwijania Shadow of the Tomb Raider i w przyszłym tygodniu zainteresowani gracze zapoznają się z rozszerzeniem zatytułowanym „The Pillar”.

Shadow of the Tomb Raider nie osiągnęło oczekiwanych rezultatów, ale Eidos Montreal kontynuuje przedpremierowe plany. Twórcy właśnie zapowiedzieli drugi dodatek, który będzie dostępny od 18 grudnia.

Shadow of the Tomb Raider The Pillar ponownie znacząco rozszerza przygodę Lary. Bohaterka trafi do tajemniczego, starożytnego skarbca, gdzie będzie musiała zmierzyć się z kolejnymi siłami Trójcy. Jednocześnie kolejnym problemem Lary będą podkręcone warunki pogodowe.

Twórcy niestety nie przygotowali konkretnego zwiastuna prezentującego dodatek, ale przedstawiciele studia postanowili opowiedzieć o pracy nad grą. Jest to odrobinę zmarnowany potencjał, jednak pewnie w kolejnych dniach otrzymamy możliwość spojrzenia na tytuł.

Aktualnie Square Enix nie potwierdziło dalszych losów poszukiwaczki skarbów. Eidos Montreal ma jeszcze kilka dodatków do zaproponowania, jednak możemy śmiało sądzić, że zespół pracuje już nad kolejnym projektem lub deweloperzy pomagają Crystal Dynamics stworzyć The Avengers Project.




Źródło: www.ppe.pl

8




Po wielu latach od premiery i kolejnych miesiącach wyczekiwania na fabularny dodatek, Grand Theft Auto V w końcu trafiło do Oferty Tygodnia i tym razem propozycja nie odstraszy graczy. Klienci mogą zgarnąć hit Rockstar w bardzo atrakcyjnej cenie.

Grand Theft Auto V to jeden z największych hitów ostatnich lat. Tytuł został docenione za ciekawą opowieść, mnóstwo dodatkowych atrakcji oraz wciąż rozbudowywany tryb sieciowy. Rockstar stworzyło potwora, który osiągnął kapitalne wyniki na całym świecie.


Śmiało możemy założyć, że Rockstar oraz Take-Two będą wkrótce cieszyć się kolejnym fantastycznym rezultatem osiągniętym przez GTA 5. Tytuł właśnie trafił do najnowszej Oferty Tygodnia i grę możemy zgarnąć za zaledwie 59 zł:

  -  Edycja Premium Online Grand Theft Auto V - 59 zł
  -  GTA Online: Zestaw początkującego kryminalisty - 79 zł
  -  Karta gotówkowa Megalodon - 262,65 zł
  -  Pakiet Edycja Premium Online GTA V + karta Great White Shark - 79 zł
  -  Pakiet Edycja Premium Online GTA V + karta Megalodon Shark - 169 zł
  -  Pakiet Edycja Premium Online GTA V + karta Whale Shark - 124 zł

Najciekawiej wygląda oczywiście GTA V w Edycji Premium Online, ponieważ gracze otrzymają tutaj podstawkę, wcześniej przygotowane rozszerzenia oraz „zestaw początkującego kryminalisty”, czyli pakiet, który pozwoli Wam cieszyć się grą przez długie godziny:


   
Cytuj
Edycja online premium Grand Theft Auto V - dostępna na PS4, Xbox One i PC - zawiera wszystkie elementy fabularne Grand Theft Auto V, stale ewoluujący świat Grand Theft Auto Online i wszystkie ulepszenia rozgrywki oraz dodatkową zawartość, w tym Skok na koniec świata, Dozbrojenie, Przemyt, Motocykliści i nie tylko.

    W pakiecie znajduje się też Zestaw początkującego kryminalisty, który jest najszybszym sposobem, aby rozkręcić swoje przestępcze imperium za pomocą najciekawszej i najpopularniejszej zawartości w GTA Online, oraz 1 000 000 GTA$ do wydania w GTA Online. Zawartość zestawu wyceniona jest na ponad 10 000 000 GTA$.



Źródło:
www.ppe.pl

9
Sprzedam / Odp: NACIĄGACZ Z ALLEGRO
« dnia: Grudzień 08, 2018, Sob 18:58 »

Dane sprzedającego
wipe342

Michał Świderski
Lipowa 10/15
01-163 Poznań
tel. +48 54 284 39 34
e-mail: r.amz.eistein123812@gmail.com

Handluje kontami Netflix

10
PS1 / Playstation Classic Hacked
« dnia: Grudzień 06, 2018, Czw 16:51 »


Playstation Classic zhackowane foto ponizej:



PlayStation Classic root shell through UART serial start.sh script:

Cytuj
#!/bin/sh

# THIS IS NOT FOR REGULAR USERS!!!
# You need to solder to the UART port and short the two pads under the PCB near the charger.
# Baud rate: 921600

red_led () {
  SLEEP=1
  LOOP=1
  if [ x"$1" != x ]; then LOOP=$1; fi
  if [ x"$2" != x ]; then SLEEP=$2; fi
  for i in `seq 1 $LOOP`; do
    echo 1 > /sys/class/leds/red/brightness
    sleep $SLEEP
    echo 0 > /sys/class/leds/red/brightness
    sleep $SLEEP
  done
}

if [ ! -f "/tmp/ran" ]; then
  touch /tmp/ran

  #mount -o remount,rw /
  dmesg -n 1
  ps -aux > /dev/ttyS0 2>&1
  systemctl stop getty.target
  systemctl stop console-getty.service
  systemctl stop serial-getty@ttyS0.service
  killall agetty
  /sbin/agetty -a root -8 -L ttyS0 921600 xterm

  red_led "6" "0.3"
fi

sleep 60

11
Sprzedam / Odp: PS4 slim 5.05
« dnia: Grudzień 03, 2018, Pon 18:37 »
Faty z padem chodza za 1100

12
AKCESORIA / Odp: Jaki TV pod konsolę ?
« dnia: Grudzień 02, 2018, Nie 14:23 »
Ja jestem jedynie za Sony lub LG

13
OFW / OFW 6.10 beta 2p
« dnia: Listopad 30, 2018, Pią 22:18 »
Update 2: PS4 6.10 BETA 2P URL PUP has been deleted by Sony.
We checked our PSN from SSU said the latest version, its gone now. Here PS4 6.10 BETA 2P PUP Mirror MEGA: https://t.co/pyraK4ORVa

@ConsoleHax_com @ModConsoles @GAMESANDCON @PlayStationHaX @PS3NewsDOTcom  @mamo_suke

https://mega.nz/#!EEYGFAaS!KYfvjmErC0bjGmNbcfVIZiQMRxEMub6CVsyBCd69ERo

14
HYDEPARK / Odp: PS Vita
« dnia: Listopad 30, 2018, Pią 10:22 »
Vita to juz chyba umarla.

15
PS1 / PlayStation Classic ma duże problemy z emulacją i działaniem gier
« dnia: Listopad 28, 2018, Śro 22:53 »
Wiele osób czekało na premierę PlayStation Classic z utęsknieniem. Nowa konsola Sony przyciąga zainteresowanie nie tylko entuzjastów, ale także zwykłych graczy, którzy w imię nostalgii chcą sobie odświeżyć wspomnienia z dzieciństwa. Niestety najnowsze doniesienia na temat sprzętu Japończyków sugerują, że nowy sprzęt zawodzi i bynajmniej nie jest najlepszym sposobem na odświeżenie sobie zawartych w pakiecie klasycznych produkcji. Jak się okazuje, część gier nie tylko pracuje w formacie PAL, a więc posiada niższy framerate, ale nie potrafi także utrzymać pełnej prędkości, z którą gry działały na prawdziwym Szaraku, Jaki dokładnie wpływ mają opisane przywary na działanie urządzenia?


Cytuj
PlayStation Mini okazuje się mieć problemy z utrzymaniem płynnej animacji względem większości dołączonych gier. Czy zniechęci to klientów?



Pierwszym, najbardziej oczywistym problemem z miniaturowym PSX-em jest fakt, że konsolę zaopatrzono w gry zarówno w wersji PAL, jak i NTSC. Na czym polega różnica? Przede wszystkim na tym, że pierwsze przeznaczone były na rynek europejski, a drugie na amerykański. Z tym jednak wiązał się fakt, że gry PAL były przystosowane do działania w 50 Hz, a NTSC w 60 Hz. Dziś takie rozróżnienie praktycznie nie występuje, a większość telewizorów przystosowana jest do pracy w 60 Hz. Oznacza to, że gry w standardzie PAL, które domyślnie uruchamiane są w 25 lub 50 FPS, nie będą działały na nich płynnie. Co więcej, jako że w latach 90-tych animacje były zwykle nierozerwalnie powiązane z frameratem, europejskie wersje gier bardzo często były zwyczajnie wolniejsze od swoich amerykańskich odpowiedników, co w wielu grach dodatkowo pogarsza wrażenia (np. w Tekken 3). Pełna lista gier w standardzie PAL na PlayStation Classic obejmuje 6 pozycji i wygląda następująco:

Battle Arena Toshinden
Cool Boarders 2
Grand Theft Auto
Jumping Flash
Tekken 3
Tom Clancy's Rainbow Six




Drugim problemem PlayStation Classic jest natomiast wydajność emulacji. W przeciwieństwie do swoich starszych emulatorów, które znaleźć można chociażby w PS3 i PSP, tym razem Sony sięgnęło po kod popularnego programu PCSX. Sam w sobie nie należy on może do czołówki, ale działa sprawnie i po sparowaniu z umiarkowanie wydajnym procesorem nie powinien mieć problemów z jakością emulacji. Tymczasem ekipa z DigitaL Foundry donosi, że konsola nie radzi sobie z płynnym odtwarzaniem wielu produkcji. Przykładowo w R4 Ridge Racer Type 4 czy Tekken 3 problemem okazuje się fatalny frametime, natomiast w przypadku Jumping Flash PlayStation Classic potrafiło notować spadki o 10 FPS względem pierwowzoru. Cała sytuacja wygląda jeszcze gorzej, jeśli przypomnieć, że urządzenie nie oferuje żadnych funkcji mających na celu poprawę wyglądu klasycznych gier na nowoczesnych telewizorach.




Źródło:
https://www.purepc.pl/rozrywka/playstation_classic_ma_duze_problemy_z_emulacja_i_dzialaniem_gier

Strony: [1] 2 3 ... 34